fuckingems - it's all about me

Duschat

Kategori: Allt och lite till

Nu har jag tagit min långa dusch. Det var fett skönt och det behövdes. Eller mitt hår behövde det. Mamma hade visst köpt fel, hon hade köpt "2 in 1" så det var schampo/balsam i samma flaska, inte bra tycker jag men det duger. Jag har smörjt in mig med hudkräm också, den luktar jättegott! =)

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra :P Blir väl att sitta här en stund och sedan gå och kolla på tv sen sova. Imorgon tänker jag fan sova ut lite och inte gå upp klockan 8 som idag. Är man inte van att gå upp tidigt så blir det extra svårt! haha..

Men snart kanske även jag får gå upp tidigt. Ska ringa någon Barbro på fredag och bestämma en tid och träffa henne och prata. School here I come eller något sånt? Kanske...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: