fuckingems - it's all about me

Glad som fan

Kategori: Allt och lite till

Hej snyggingar, jag sitter här och lyssnar på Veronica maggio - 17 år. Den är så fucking jävla bra! Sminkade mig för en stund sedan och ska snart gå och fixa mitt hår och klä på mig kläder. Jag är fett glad idag, ska störa Michaela och Anna hela dagen med sexiga sms<3

Ungefär såhär lät våran senaste sms-konversation:
Jag - Mitt rum luktar bajs.
Michaela - Har du bajsat?
Jag - Ah, en riktigt stor rinnig sexig ljusbrun klick mitt på golvet
Michaela - Ska du inte steka den?
Jag - Nej, tänkte lägga i en ask och ge dig<3<3<3<3<3
Michaela - Usch va äcklig du e :D
Jag - Nej vadå, vill du inte ha min avföring? :( </3
Michaela - Jo :D

HAHAHA, tråkigast i världen-humor? Bajs är kul!
Och ni får faktiskt stå ut med en omogen JAG idag, för jag är helt sjukt jävla övertrött! Fråga inte varför :D Kyss på er

Kommentarer

  • lisette säger:

    gå in på själva outleten så ser du :)

    Http://lisettee.blogg.se/outlet

    2009-03-24 | 09:35:35
    Bloggadress: http://lisettee.blogg.se/
  • Frida säger:

    okej, jag ska nog bara ta det lugnt idag :)

    2009-03-24 | 11:03:59
    Bloggadress: http://onlyf.blogg.se/

Kommentera inlägget här: