fuckingems - it's all about me

Hamburgare med bröd

Kategori: Allt och lite till

Hejhej, hur mååår ni? Själv så mår jag bara bra. Åt nyss middag, hamburgare med bröd och pommes frites. Är typ inte mätt än, har inte ätit på hela dagen men hamburgarbröden tog slut så orkade inte äta mer. Har legat i sängen med Marco hela dagen och kollat på tv och nypit honom på armen, hihih de var kul.

Måste sluta sova med smink, inte för att jag gör det egentligen men nu har det blivit så i några dagar men de ska jag sluta med för det blir så äckligt dagen efter. Och så är det jobbigt att tvätta bort det varje dag och sen efter sminka sig igen. Och gå och tvätta bort sminket och sminka om det är precis det jag ska gå och göra nu fast jag orkar inte egentligen. Men jag ska göra det ändå, skriver senare kanske.. pussss


Kommentarer


Kommentera inlägget här: