fuckingems - it's all about me

Inte sovit någonting inatt

Kategori: Allt och lite till

Alltså ja, ni ser ju rubriken. Fråga mig inte varför eller hur jag orkar. En kompis kom hem till mig och så snackade vi om typ allt och inget och sen lite andra grejer och plötsligt så var klockan 04:00 och så gick han hem och nu är klockan 05:49 och jag är faktiskt inte så trött. Men jag kanske blir om jag lägger mig ner i sängen så därför ska jag inte göra det, hehe. Det är ju ingen ide att sova för då kommer jag vända på dygnet och det är inge bra så därför tänker jag inte sova idag. Eller jag ska försöka att inte gå och lägga mig där, det kan ju hända att jag gör det om typ en timme och sover till typ 11-12 hihi.

Idag har jag tänkt att jag ska gå till vårdcentralen och kolla om jag har urinvägsinfektion, det är ju inte så bra att gå omkring och ha det. Men jag vet inte om jag orkar gå dit. Vi får se om jag gör det, ska fundera lite på om jag orkar eller inte. Puss på er

Kommentarer


Kommentera inlägget här: