fuckingems - it's all about me

Jag har blivit dålig på att uppdatera

Kategori: Allt och lite till

Heeeej, vad händer? Här händer det i alla fall ingenting alls, tagit lite kort på mig själv hihi och ätit knäckebröd. Gud vad jag har blivit dålig på att skriva, jag har ju typ bara skrivit ett inlägg om dagen. Det ska de bli ändring på, I promise! Men det blir lätt så att jag inte skriver så mycket bara för att jag är med Marco och Bobbo och då sitter jag inte vid datorn så mycket men jag ska försöka uppdatera mer även om jag är med någon.

Jag vaknade klockan 2 idag och då hade jag världens huvudvärk så jag klädde bara på mig kläder och gick till filmkedjan och köpte cola. För er som inte vet så är jag beroende av det så när jag inte har druckit det på länge får jag värsta huvudvärken. Inte bra alltså, ska försöka trappa ner på colan så kanske beroendet går bort. I alla fall så gick jag och köpte det och sen tvättade jag håret och fixade mig.

Mitt rum är så jävla stökigt just nu, det är nästan lite jobbigt men jag ringde mamma och frågade om hon kunde hjälpa mig att städa rummet imorgon och det kunde hon. Hatar att städa hihi, mycket bättre när mamma gör det och så blir det mycket finare också.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: