fuckingems - it's all about me

Jag vill ha en hund!

Kategori: Allt och lite till

Kollade på blocket.se om det fanns någon billig hund som någon säljer och så hittade jag två stycken och så stod de att dom kostar 1000 kronor. Men det stämmer säkert inte, tror dom kostar lite mer än det. Det stod "priset diskuteras" och jag vill bara ha en hund. Jag vill att mamma ska ringa till den som säljer hunden och fråga om man kan köpa en av dom och hur mycket den kostar. Vill verkligen ha en hund! Skulle vara så kul och så har man en anledning till att gå promenader, inte för att jag typ älskar att gå promenader eller något sånt men ibland är det skönt att ta en promenad faktiskt. Någon som har hund?

Jag hade hund förut, en jack russel men den var helt sjuk i huvudet så vi sålde den till min morbror. Den bet typ alla och bet i kopplet och jag vet inte vad. Men den fick vi gratis bara för dom som hade den kunde inte ha kvar den, den hade inte haft de så lätt tror jag. Den var livrädd för handdukar och enligt Anders så hade förra ägaren slagit den för att den bajsade/kissade inomhus eftersom han jobbade så mycket och inte kunde gå ut me den. Dålig ägare tycker jag..



Trissa
Michaela och Annas hund

Kommentarer


Kommentera inlägget här: