fuckingems - it's all about me

Kokosbollar

Kategori: Allt och lite till



Sitter och äter en sån här goding just nu och väntar på att mamma ska börja laga mat. Jag är skit hungrig, de känns som jag inte har ätit på hela dagen, vilket jag iofs typ inte har kom jag på nu. Vi ska äta spagetti och någonting, kommer inte ihåg vad det heter men det är gott i alla fall..

Mina tänder är inte lite ömma sedan tandläkarbesöket igår. Jag kan typ inte tugga/bita i saker och det är sjukt irriterande. Längtar tills jag ska få ta bort tandställningen, det är bara några månader kvar..

Jag har inte varit på bra humör idag, eller det har varit lite till och från. Just nu känner jag mig lite glad men det vänder fort som fan och så blir jag typ nere. Men sånt är livet antar jag, alla dagar kan ju inte vara bra.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: