fuckingems - it's all about me

Melodifestivalen

Kategori: Allt och lite till

Kollade på melodifestivalen med Mickis, mamma och Jennie. Det fanns ganska många som jag tyckte skulle vinna faktiskt, dock kommer jag inte ihåg vad dom hette hihi. Är så jävla glad att inte "snälla snälla" låten vann för den är ju bara för hemsk haha! Hoppades på att Alcazar eller någon skulle vinna men tycker ändå att den som vann var helt okej. Vad tyckte ni?

Just nu har jag ingenting att göra, sitter här och tänker och saknar sönder mig själv efter M. Undrar om han har tänkt på mig något men förstår om han inte har det för han har nog massa annat att tänka på just nu. Det här är verkligen inte roligt, vill att du ska komma hem. Jag måste hitta på någonting att göra så att jag inte börjar tänka på honom för då börjar jag sakna honom och då blir jag lite deppig. Kanske ta en dusch...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: