fuckingems - it's all about me

Nackspärr

Kategori: Allt och lite till

Ojoj, tror jag har nackspärr eller något. Jag har så jävla ont i nacken, kan inte vrida nacken neråt mot axeln. Hur får man bort sånt? Det gör jätteont.

Sen gick min spegel sönder igår så det ligger tjugotusenfemtiohundra glasbitar på golvet men mamma håller på att plocka upp dom. Ska hjälpa henne att städa hela lägenheten idag, eller jag ska hjälpa så mycket jag orkar för min nacke gör så jävla ont. Sen ska jag bara ta det lungt idag också, bädda om hela min säng och lägga mig där senare ikväll och kolla på film. Någon som vet om det är något bra på tv idag?

Kommentarer

  • sandra säger:

    tack detsamma, ska du kolla melodifestivalen?

    kram

    2009-03-07 | 15:45:11
    Bloggadress: http://sambotjejen.blogg.se/
  • Sofia säger:

    Nackspärr? Hatar det x) lyckas alltid få det på värsta tänkbara tillfällen också XD

    2009-03-08 | 11:32:41
  • Sofia säger:

    Nackspärr? Hatar det x) lyckas alltid få det på värsta tänkbara tillfällen också XD

    2009-03-08 | 11:32:52
    Bloggadress: http://chicflia.blogg.se/

Kommentera inlägget här: