fuckingems - it's all about me

Onsdag

Kategori: Allt och lite till

Gick upp klockan 6 och följde med mamma ner till bankomaten och hämtade ut 800 kronor. Jag hade tur ska jag berätta för er för jag trodde att jag skulle behöva betala min cola och kanelbullarna som mamma köpte åt min syster för mina pengar men de behövde jag inte, det tyckte jag va snällt.

Just nu sitter jag bara här och tar det lungt och lyssnar musik och pratar med Darius och någon Stefan på msn. Jag ska lyssna igenom The all-american rejects och sen lägga in lite låtar på mobilen och efter det ska jag börja fixa mig. Jag ska möta Anna i stan vid 12 så ska vi gå och äta på mcdonalds och sen ska jag köpa ett par nya jeans. Hon kunde inte vara i stan så länge så efter det blir det väl att åka hem en stund och sen åka iväg till södertälje för att gå till tandläkaren. Dom är nog inte så glada på mig eftersom jag sket i att komma förra gången.

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: