fuckingems - it's all about me

Såhär blev dom

Kategori: Allt och lite till

För er som inte vet så bakade jag och Mickis cupcakes idag. Vi gick ner till centrum och handlade allting när mamma kom hem och sen skulle vi göra muffinsen så råkade vi göra fel så vi fick göra om degen, som tur hade vi inte gjort klart hela degen utan bara haft i dom två första ingredienserna. Sen märkte vi att det inte fanns något florsocker hemma så vi gick och handlade det och så gick vi hem och gjorde "frostingen" som det tydligen heter. Såhär blev dom i alla fall, det här är dock bara bilder på dom som jag gjorde så om ni vill se dom som Michaela gjorde får ni gå in på hennes blogg. Hennes blogg hittar ni här: michaelagustavsson.blogg.se

Efter vi var klara så fick vi städa som fan. Det var skit stökigt men det gick snabbt att städa faktiskt. Om ni vill ha recept på hur man gör frostingen eller något så kan ni säga till så kan jag lägga upp det på bloggen :)

Nu ska jag snart gå och ta ett varmt bad för jag har världens mensvärk och är skit trött. Sen ska jag nog lägga mig i sängen och ta det lungt en stund och kolla om det är något bra på tv ikväll.










Kommentarer

  • Alshammar - Style As Lifestyle säger:

    de var ju super snygga, riktigt härliga färger! Smakade de bra också:)?

    2009-03-29 | 14:28:04
    Bloggadress: http://halshammar.se

Kommentera inlägget här: