fuckingems - it's all about me

Slinga håret

Kategori: Allt och lite till

Jag har precis varit och köpt hårfärg åt mamma och slingmedel till mig själv. Jag gjorde blonda slingor för ett tag sedan och nu ska jag göra det igen. Men mamma vill inte hjälpa mig att göra, taskigt tycker jag. Tänker övertala henne att hjälpa mig, de ända hon behöver göra är ju att dra ut håret ur dom där små hålen på slingmössan och sätta i färgen. Det går ju ganska snabbt hihi. Ni får se resultatet senare eller imorgon :) Nu ska jag sminka mig lite och sedan ska jag väl äta middag. Sen slinga håret om jag nu lyckas övertala mamma...

Kommentarer

  • Sofia säger:

    måste du sminka dig för att äta middag och färga håret? XD haha ! :D

    2009-03-20 | 18:16:24
    Bloggadress: http://chicflia.blogg.se/

Kommentera inlägget här: