fuckingems - it's all about me

Snart dags att åka

Kategori: Allt och lite till

Om ungefär en timme ska jag börja åka mot stan och möta Anna. Då ska vi gå till mcdonalds och äta och sen blir det Bikbok och kanske Weekday. Jag vet vilka jeans jag vill ha och dom finns på Bikbok men det beror på hur dom sitter och om min storlek finns. Om det finns och dom sitter bra så ska jag köpa dom och om inte det finns så ska jag till Weekday och kolla om det finns några snygga cheap monday. Men jag hoppas verkligen att dom finns i min storlek, om dom sitter lite stort så är det ju bara sy in dom, det är liksom inte hela världen. Ni får hålla tummar och tår för att dom finns i min storlek!

Visar vilka jag köpte när jag kommer hem :)



I'm happy and I'm feeling good!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: