fuckingems - it's all about me

Söndag

Kategori: Allt och lite till

Hejhej, har ni haft en bra söndag? Min har i alla fall varit helt okej. Jag har varit med Michaela hela dagen, vi har inte gjort så mycket faktiskt, mest tagit det lungt och suttit vid datorn. Sen följde jag henne till bussen och väntade på den med henne och sen gick jag hem och tog en lång dusch. Är rätt så trött så tror inte att jag ska göra något speciellt ikväll, gå till köket och kolla om det finns chokladsås och glass hemma och om det finns det så ska jag ta det och sen lägga mig i sängen och kolla på tv.



Jag och Mickis skulle göra pommes frites och så tyckte vi att det tog jättelång tid så Mickis satte ungnen på "snabb" eller något, det skulle i alla fall gå snabbare för dom att bli klara. Och då ville ju jag såklart skynda på ännu mer så jag höjde graderna till 300. Såhär blev resultatet haha, som tur så blev inte alla brända!



Massor bilder ifrån helgen, enjoy! ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: