fuckingems - it's all about me

Söndag

Kategori: Allt och lite till

Idag har inte jag skrivit någonting och det är bara för att jag har varit med Mickis. Men nu har hon åkt hem så nu tänkte jag faktiskt att det var dags att uppdatera bloggen lite. Just nu sitter jag här i mjukisbyxor och ett linne och dricker ett glas cola och väntar på att mina jeans ska bli klara i tvättmaskinen. Tänkte att jag skulle prova tvätta dom nya jeansen på en hög grad  i tvättmaskinen för att se om dom drar ihop sig lite, det är ju stretch så dom töjer ut sig vilket är ganska irriterande. Jag ska sy in dom men kan inte göra det just nu så får väl använda dom även fast dom töjer ut sig tills dess..

Jag ska vänta tills tvättmaskinen är färdig i alla fall och sen ska jag hänga upp mina jeans i torkskåpet och så ska jag byta alla sängkläder i min säng och bädda rent där. Älskar när man har bytt allting i sängen, det känns så fräscht!

Vad har ni gjort idag?

Kommentarer

  • Veronica säger:

    Nej verkligen inte!!

    Sådär bär man fan inte en bikini, jag skulle aldrig ens tänka tanken att ha mina bikinitrosor sådär :D usch så fult!!



    Gud vilken härlig bild, är de du som har tagit bilden?

    2009-03-29 | 17:02:52
    Bloggadress: http://veronicasiivonen.blogg.se/
  • Linda säger:

    Fin bild!

    2009-03-29 | 17:36:38
    Bloggadress: http://ndail.blogg.se/
  • Veronica säger:

    Jomenvisst sörrö :)

    Gud vilken härlig bild, är de du som har tagit den?

    Nej, sådär har man faktiskt inte en bikini? Hon borde väl fatta de själv :D haha

    2009-04-03 | 21:45:08
    Bloggadress: http://veronicasiivonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: