fuckingems - it's all about me

Stan med Anna

Kategori: Allt och lite till

Idag var jag ju med Anna i stan. Det var kul, vi åt på mcdonalds och sen satt vi där och snackade i typ 1 timme. Det var faktiskt mysigt att bara sitta där och snacka om allt och inget, måste göras om! Efter vi varit på mcdonalds gick vi och kollade på jeans på bikbok och jag såg att dom jag trodde var så fina inte var fina alls så vi gick vidare till vero moda och där provade jag ett par jeans leggings men dom satt inge bra så det var bara att leta vidare. Vi skulle gå till weekday men istället hamnade vi på gina tricot och där hittade jag mina jeans. Det är stretch så jag måste sy in dom en gång, men bortsett från att det är stretch så tycker jag att dom var ett riktigt bra köp! Köpte en rosa/vit randig tröja också som jag är skit glad att jag köpte. Har den på mig just nu med ett svart skärp i midjan och leggings.

Efter vi hade handlat klart så mötte följde jag med Anna till tunnelbanan och mötte Mickis så gick vi till tåget och åkte ända bort till södertälje och så följde hon med mig till tandläkaren. Jag hatar att gå till sånna ställen, man måste leka så jävla trevlig, don't like it! Mickis följde med in och kollade på medans jag låg i stolen och en av tandläkarna verkade inte speciellt glad över att hon hängde med. Hon var skit otrevlig mot Mickis, jävla bitch asså! Henne gillar vi inte, visst Mickis?

Bilder på kläderna finns lite längre ner i bloggen..

Kommentarer

  • Sandra säger:

    absolut.. haft en bra dag?

    kramkram

    2009-03-25 | 18:14:28
    Bloggadress: http://sambotjejen.blogg.se/
  • Anonym säger:

    sv; tack så mycket!

    kram

    2009-03-25 | 18:17:11
  • Vanessa säger:

    sv; tack så mycket

    kram

    2009-03-25 | 18:17:48
    Bloggadress: http://wordsbyvanessa.blogg.se/
  • Sandra säger:

    japp so far so good.. svaren på alla frågor kommer ut om ca 20 min ska svara på alla nu.. puss

    2009-03-25 | 18:21:10
    Bloggadress: http://sambotjejen.blogg.se/
  • Linda säger:

    Härligt!

    Så här mitten på veckan :D

    2009-03-25 | 19:02:12
    Bloggadress: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här: