fuckingems - it's all about me

Tidsfördriv

Kategori: Allt och lite till

Märkeskläder eller secondhand?
Märkeskläder

Mac eller PC?
PC tror jag, hehe

Liknar du en kändis?
Vet inte :D

Bästa låten i världen?
Det finns många som är bra!

Är det ok med vita lögner?
Tycker inte att några lögner alls är okej

Vilken dokusåpa skulle du helst vilja vara med i?

Big brother kanske, fast de går ju inte längre

Hur många timmar sover du per natt?

Det är olika. Beror på hur trött jag är och om jag kan sova

Favoritsåpa alt. dokusåpa?

Om "unga mödrar" och "andra avenyn" är dokusåpor/såpor så väljer jag dom

Vilket lands matkultur tycker du bäst om?
Thailand, för dom äter mycket wok och stark mat tror jag

Vilket intryck gör du på andra?

Vet inte, bra hoppas jag

Det här vill jag bli när jag blir stor
Psykolog eller fotograf

Detta skulle jag vilja prova på
Vattenskidor

Den här personen skulle jag vilja kasta en tårta i ansiktet på...
Varför kasta något som är gott? :(

Det här får mig att bli alldeles vansinnig...
Människor som ljuger och är falska

Berätta tre saker som människor skulle bli förvånade över att veta om dig?
Jag har varit självdestruktiv
Jag väger 35 kilo
Jag vill göra bröstförstoring

Vilken egenskap vill du helst se hos andra?

Snygg, snäll och rolig

Hade du något smeknamn när du gick i skolan?
Tror inte det

Hur var du som barn?
Busig som fan

Vad tycker du om fildelning?

Vadå fildelning? (a)

Varför bloggar du?

För att det är kul och ibland är det skönt att bara få skriva av sig om det hänt något jobbigt/kul eller om man är sur

Betyder kärlek mer för dig än vänskap?
Jag vet faktiskt inte

Vad kan man leva utan?
Ingen aning höhö

Vilket är viktigast hos din partner?
Att han inte håller på med andra tjejer och att han är rolig/snäll och ser bra ut

Har du funnit Harmoni i ditt liv?
Haha va? Tror det (a)

Hur ofta lagar du mat hemma?
Inte ofta! Jag har blivit så jäkla dålig på det

Vad skulle du göra med ett friår?
Vad är friår för nått?

Hur svarar du i telefonen?
"Hej" eller typ "hallå"

Är du pinsam på fyllan?
Haha det tror jag inte men har fått höra att jag snackar mycket :D

Vilken var din första konsert?
Don't remember

Hur ser folk dig?
Haha jadu.. jag har ingen aning

Människa som gör dig enbart ledsen?
Nämner inget namn :)

Människa som gör dig enbart glad?

Anna och Michaela :D

Värsta känslan?
Att vara sårad

Favorit tv-program?

Unga mödrar

Hur ser en perfekt ledig dag ut för dig?

Vakna upp bredvid en het jävel och bara ligga och mysa hela dagen ;)

När grät du senast?
För några dagar sen

Är du vidskeplig?

Vad fan är det för något?

Vad skulle du vilja ändra i ditt liv om du fick ändra på vad du ville?

Att jag inte skötte grundskolan hihi ;p

Skulle du vilja vara med i kungafamiljen?
Haha kanske för en dag

Vad har du alltid velat göra men aldrig vågat?

Tatuera mig

Vart går din drömresa?

Los angeles :D

Vem är ditt drömragg?
Zac efron :D

När blir man vuxen?

Typ när man har jobb, flyttat hemifrån och grejer

Vill du säga förlåt till någon?
Nej

Vem är din hjälte?
Ingen ;p

Vad tror du på?

Mig själv

Vad skulle du helst vara - snygg eller lycklig?

Snygg och lycklig

Vad är lycka?

Haha jag vet inte, när man mår som bäst, är glad och allt känns bra kanske

Vilka personer beundrar du?
Mamma

Vem var din första kärlek?
Fredrik ;p

Vem har makten i ditt liv?
JAG :D tror jag ;p

Har du någon dold talang?
Det har jag kanske ;)

Har du mobbat någon?

Bara på skoj

Vilket djur skulle du vilja vara?
Tiger ;)

Har du någon fobi?
Spindlar

Vad är det pinsammaste du gjort?
Gått på toa i globen och så fattade jag inte hur man låste dörren så trodde jag att jag hade låst den så öppnade en mamma som hade en liten son dörren och när jag kom ut kollade alla på mig, hahahah det var inte kul!

Har du snattat någon gång?

Det har väl alla, hehe ;p

Kommentarer


Kommentera inlägget här: