fuckingems - it's all about me

Trött

Kategori: Allt och lite till

Marco och Sebbe gick för en stund sen, vet inte riktigt vad dom ska göra men jag vet i alla fall vad jag ska göra. Jag ska ta ett varmt bad och tvätta håret och bara ta det lungt en stund. Har fortfarande ont i nacken, kan nästan inte vrida på huvudet, inte ner mot axeln i alla fall.

Jag, Marco och Sebbe har inte gjort så mycket idag, jag har mest legat i sängen och dom har typ lyssnat på musik. Sen köpte dom chips också så det har jag ätit och spelat sims 2 på Marcos mobil. Fan vad tråkigt det var att spela det på mobilen, mycket roligare på datorn haha. Inte för att jag brukar spela det men ändå.

Kommentarer

  • sandra säger:

    jaa det ska jag.. har gjort det total katastrof

    2009-03-07 | 21:35:57
    Bloggadress: http://sambotjejen.blogg.se/
  • sandra säger:

    mm det e inte så många som e så himla bra .. bara ett få antal.. händer idag då?

    kram

    2009-03-08 | 11:28:18
    Bloggadress: http://sambotjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: