fuckingems - it's all about me

Vårdcentralen

Kategori: Allt och lite till

Blä... mamma ringde och väckte mig klockan 8 för att säga att vårdcentralen skulle ringa mig och det gjorde dom också. Först fick jag en tid den 1 april men sen ringde hon upp mig igen och gav mig en tid klockan 11 för att hon tyckte att det var bråttom eller något sånt. Det här betyder ju att jag måste sminka mig och klä på mig och gå ner dit om ett tag, jobbigt! Jag som ville sova...

Gissa hur jag svarade i telefonen andra gången? HAHA
Trodde det var mamma som ringde så jag ba "vad" fast hon i telefonen garvade bara och frågade om jag trodde att det var min mamma som ringde hihi.

Anna och Michaela kommer idag också, Anna ska ju låna min gamla mobil. Tror att dom tar med sig sin söta hund också, vi ska gå en promenad med den. Funderar på att ta lite bilder när vi ändå går på promenad... fast bara kanske. I så fall får ni nog se dom senare. Nu ska jag börja fixa mig, puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: