fuckingems - it's all about me

Vill tatuera mig!!

Kategori: Allt och lite till

Jag vill tatuera mig, sitter och kollar lite på bilder på google om det finns några snygga. Hittar dock ingen som jag fastnar för hehe. Vågar egentligen inte tatuera mig bara för att alla säger att det gör så ont men tänker göra det även fast jag inte vågar. Vet inte riktigt när jag ska göra det men om några månader kanske. Michaela och jag ska antagligen göra det tillsammans och hon fyller ju år om några (ganska många) månader så det är ganska länge kvar tills jag ska göra den. Haha, ändå sitter jag och kollar? Är så sugen på att göra det så kan inte låta bli och kolla hehe.

Medans jag väntar på det så funderar jag på att pierca mig i alla fall. Jag skulle ju pierca naveln för några månader sedan men gjorde det aldrig, kanske dags nu haha? Måste bara vänta tills den 27 april sen jääävlar asså... hehe

Kommentarer


Kommentera inlägget här: