fuckingems - it's all about me

Det kliar i halsen och jag mår illa

Kategori: Allt och lite till

Ååå... mamma har typ smittat mig med sin jävla förkylning. Det började med att de kliade lite i halsen och nu mår jag skit illa, fast jag kanske har ätit för mycket bara, får hoppas på att det går över snart.

Har nyss kollat på Cityakuten, inget som jag brukar kolla på egentligen men allt bra som gick på tv verkar ju ha slutat så fanns inte så mycket att välja på. Funderar på att ta ett varmt och långt bad efter att den personen som är inne i badrummet just nu har kommit ut därifrån, det kanske hjälper mot illamåendet, who knows..  tänker fan inte bli sjuk!

Kommentarer

  • Patrik säger:

    bra inställning =)

    jag har varit skit förkyld hela helgen men det börjar ge sig nu :)

    2009-05-04 | 22:38:33
    Bloggadress: http://jagputte.blogg.se/

Kommentera inlägget här: