fuckingems - it's all about me

Förlåt att ni fick vänta så länge

Kategori: Allt och lite till

På att jag skulle uppdatera bloggen alltså. Men nu är jag i alla fall här. Jag och Mickis låg och såg på tv hela dagen och sen fixade vi naglarna och kollade massa bloggar. Sen drog hon till sin pojkvän och jag la mig i soffan och kollade på tv och väntade på att mamma skulle komma hem. Låter som en rolig lördag va? Yeah I know.

Förövrigt så kom jag nyss från centrum, jag kände att jag bara måste ha cola så jag köpte två små burkar. Det är ganska jobbigt att vara beroende faktiskt. I alla fall när det inte finns någon cola hemma. Mamma ska laga mat nu och sen ska vi väl äta och sen vet jag inte riktigt, jag ska nog gå och ta en dusch sen och tvätta håret. Imorgon ska jag följa med till sjukhuset så då vill jag ha rent hår.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: