fuckingems - it's all about me

God morgon världen

Kategori: Allt och lite till

Vaknade klockan 8 av att mammas klocka pep som fan i vardagsrummet, den hade förmodligen stått och pipit ända sen klockan 5. Jag förstår inte hur mamma inte kunde vakna av den? Hon sov visserligen i min systers rum inatt men ändå. Jag gick upp och stängde av den och några minuter senare vaknar jag av att den står och piper igen så då gick jag upp och väckte mamma och bad henne stänga av den. Irriterande klocka!

Jag ska vänta tills mamma har sminkat sig. Vi har en sån här liten rund spegel som har två speglar, den ena förstorar ansiktet och allt och den andra är som vilken spegel som helst. Båda två använder denna spegel när vi sminkar oss så en av oss måste alltid sminka sig först, egentligen borde vi ha en varsin sån men orka köpa..

Hoppas ni har sovit gott i alla fall. Själv så somnade jag vid 4-5 på morgonen men jag gick i alla fall upp tidigt idag så förhoppningsvis kan jag somna tidigt ikväll.


Bara jag som tycker den här bilden är grymt het? ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: