fuckingems - it's all about me

Good morning

Kategori: Allt och lite till

Vaknade tidigt idag, det har jag inte gjort på länge så är lite stolt över mig själv ;) Först vaknade jag typ 5 på morgonen och då hade jag jätteont i halsen, bröstet och det gjorde ont när jag svalde och hostade men nu är det faktiskt borta och det är bra tycker jag.

Jag ska snart gå och ta en dusch och sen fixa mig lite. Idag måste jag verkligen städa mitt rum, ni ska bara veta hur det ser ut här just nu. Jag är lite lat av mig och bryr mig inte så mycket om det är lite stökigt men just nu är det fan för mycket, haha. Men duscha vare jag skulle göra, puss!

Kommentarer

  • Anna säger:

    Jobbigt att ha ont i halsen, hatar det :/



    Men duktigt av dig att bestämt att du ska städa ditt rum, det gjorde jag igår. Man blir så stolt över sig själv när det är klart ;) haha

    2009-05-07 | 09:36:20
    Bloggadress: http://soockertoopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här: