fuckingems - it's all about me

Har varit dålig på att uppdatera

Kategori: Allt och lite till

Ojoj, har inte varit bra på att uppdatera den här helgen men jag har varit lite upptagen. I fredags kom ju Tom hit så då var jag med honom och sen igår var han här hela dagen och sen åkte han hem och då gick jag och Mickis hem till Linus och var med Matte och han som jag senare på kvällen typ chillkrökade med. Det var väl kul ;) hehe..

Något som är mindre kul är att när jag kom hem så gick jag bara och la mig och sov, vilket betyder att jag somnade med smink och det känns inte så bra. Det känns liksom så äckligt dagen efter när man vaknar upp med typ kladdigt smink, usch! Men som tur så är jag hemma så det är inte så farligt, hade varit lite värre om man hade sovit över hos någon, då hade dom typ fått en chock.. Hahah, nejdå överdriver nog lite nu..

Hur mår ni idag då?!


Bilden är tagen innan jag färgade håret mörkt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: