fuckingems - it's all about me

I know what I want but I don't know how to get it

Kategori: Allt och lite till

I want you. För att när jag är med dig så känns allting rätt. För att du är den ända som kan få mig att känna mig riktigt jävla lycklig. För att du är den personen som jag skulle kunna sitta och titta på hur länge som helst utan att tröttna en sekund på det jag ser. För att du är personen som har världens finaste ögon och världens finaste leende. Du är speciell och det är de som har fått mig att inte släppa taget om dig och bara gå vidare även fast jag borde ha gjort det.

Du får mig att säga ja när jag egentligen vill säga nej och om jag ska vara helt ärlig så suger det. För det här är inte det jag vill med dig, jag vill mer. Jag vill att du ska vara killen som jag vaknar upp med varje morgon och somnar med på kvällen. Och att du ska vara killen som säger att du älskar mig och att jag är den ända för dig. Att du ska vara min.

Dagarna har kommit och dagarna har gått men inte utan att jag har tänkt på dig. Blivit arg på dig, saknat dig, hatat dig, velat vara med dig, önskat att du var här. Önskat att jag inte kände som jag gör, att kroppen hade en "delete" knapp som man kunde trycka på och kasta alla känslor i papperskorgen.

Jag har många gånger tänkt "nu jävlar ska jag säga det här till honom, det kommer kännas bättre om jag gör det för då får jag veta vad han vill också" men det har jag aldrig gjort för jag tror inte det kommer göra någon skillnad och jag tror inte ens du vill höra eller veta det här. Men om du någon gång skulle läsa det här så vet du hur jag känner i alla fall, även fast det finns så mycket mer. Du kommer förmodligen inte fatta att jag menar dig, eller så gör du det...

Kommentarer

  • PRINCESKI säger:

    sv ; yes nu är jag i swe men åker tillbaks nästa tisdag för slutproven , buhuuu ! :P

    2009-05-12 | 02:34:42
    Bloggadress: http://princeski.blogg.se/

Kommentera inlägget här: