fuckingems - it's all about me

Nu fungerar internet igen

Kategori: Allt och lite till

Internet slutade fungera igen så därför har jag inte kunnat uppdatera någonting på några timmar men nu fungerar det igen. Hoppas ni har saknat mig ;) Internet slutade ju som sagt fungera så jag la mig i sängen och kollade några minuter av Ugly betty och sen kollade jag på Desperate housewives. Bra som fan men inget som jag följer.

Målade naglarna också, typ knallrosa. Sen åt jag mat också, fan vad jag äter alltså. Jag är hungrig 24/7. Mycket mer än det har jag faktiskt inte gjort under tiden att internet inte fungerade, eller jag har rensat datorn och hittat en jävla massa gamla bilder och då menar jag GAMLA! Lite kul faktiskt.

Nu ska jag gå och ta en dusch, vi hörs när jag kommer tillbaka!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: