fuckingems - it's all about me

Nu har jag varit duktig

Kategori: Allt och lite till

Jag har städat lite åt mamma. Diskat + torkat all disk och sattit upp i skåpen och sopat golvet. Haha, tänkte först dammsuga men sen kom jag på att våran dammsugare är typ cp så då sopade jag istället men det är ju alltid nått. Sen har jag fixat lite i mitt rum också så nu ser det inte så stökigt ut längre faktiskt.

Nu ska jag gå och sätta på kaffe åt mamma så att de är klart tills hon kommer hem och sen ska jag lägga mig i sängen och läsa lite. Boken är så jävla bra, haha.

Kommentarer

  • heve säger:

    jo man får ha d men eftersom ja går hotell o rest får vi inte d , men jag går hotell :S så jag e typ aldrig i kök eller ngt sånt :S men vafan cp regler !!!! vilken klass går du ?

    2009-05-14 | 17:58:15
    Bloggadress: http://heved.blogg.se/
  • Linda - Livet är rosa! säger:

    sv; jag har varit i skolan, och sen har jag köpt klänning till studentkvällen och övat på att cykla utan stödhjul med min lillebror =). Nu ska jag sätta mig med engelska skiten -.-' Själv då =)?

    2009-05-14 | 18:03:50
    Bloggadress: http://peassyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här: