fuckingems - it's all about me

Ont i huvudet

Kategori: Allt och lite till

Jag har så himla ont i huvudet och vi har ingen alvedon hemma så får hoppas att den går över av sig själv. Jag ska gå till köket snart och ta någonting att äta, mår typ illa bara för att jag är så hungrig. Har inte ätit något på hela dagen. Ser ut som världens bajs idag men orkar verkligen inte fixa mig, tänker gå omkring i mjukiskläder och utan smink hela dagen.

Ska försöka uppdatera mycket idag trots min huvudvärk men vet inte riktigt vad jag ska skriva om, några förslag kanske? Kanske finns något ni vill veta om mig?

Kommentarer

  • Linda - Livet är rosa! säger:

    sv; Ja, men det verkar inte vara riktigt som det ska i den familjen :s.

    2009-05-17 | 15:36:55
    Bloggadress: http://peassyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här: