fuckingems - it's all about me

Patrik 1,5

Kategori: Allt och lite till

Det blev ingen film med Mickis, Freddie och Robin så jag gick och hyrde "Patrik 1,5" istället och såg den med min syster. Det känns som att jag har sätt den någon gång förut men jag är inte säker på det men den var i alla fall bra. Har ni sätt den filmen?

Vet inte riktigt vad jag ska göra resten av denna lördagskväll, jag trodde att jag skulle träffa lite kompisar men dom var visst i Södertälje nu och jag har ingenting att åka på och orkar inte heller åka dit så det sket sig, får träffa dom en annan dag. Tror att jag bara ska vara hemma och ta det lugnt, jag är sjukt trött efter att jag har legat och kollat på filmen.. Det blir nog att sitta här vid datorn och nörda mig, sen ta en dusch och måla om naglarna för jag är inte nöjd med hur det blev igår när jag gjorde det så de ska göras om.


Tom ljungman, heting!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: