fuckingems - it's all about me

Saknar min syster otroligt mycket

Kategori: Allt och lite till

Funderar på att följa med mamma till syrran imorgon. Om Mickis ska åka hem och hämta kläder och sånt så kan jag ju hänga med, för vad ska man göra hemma? Inte för att det är speciellt kul att sitta på ett sjukhus hela dagen men hon behöver ju veta att man finns där och sånt.

Hoppas att hon vet innerst inne hur mycket jag älskar henne och att jag tänker på henne varje dag. Och undrar hur hon mår och vad hon gör. Saknar henne mer och mer för varje dag som går. Inte för att man märkte henne speciellt mycket när hon var hemma men det känns verkligen att det är något som saknas här hemma. När man äter middag så sitter det bara två personer vid bordet och aldrig är det någon som säger högt att hon måste gå och kissa. Tänk att jag tyckte det var så jävla jobbigt när mamma pratade högt med henne och tjatade på henne förut och nu saknar jag det.


En bild på henne som jag tog för några år sedan när hon var frisk

Kommentarer


Kommentera inlägget här: