fuckingems - it's all about me

Ska träffa Mattias och Linus nu

Kategori: Allt och lite till

Det var många som ville att jag skulle ha kvar bloggen så jag har bestämt mig för att ha kvar den trots allt. Vissa dagar lär det bli många uppdateringar när jag har lusten och orken och andra dagar kanske det inte blir så mycket men det får ni leva med.

Jag har nyss ätit pastasallad och kollat på supernanny. Innan det så satt jag på balkongen och skulle fixa mina naglar vilket inte gick speciellt bra så jag ska göra om det. Men först ska jag smsa Mattias att jag har ätit klart nu så ska dom komma hit, dom får väl sitta och hålla mig sällskap medans jag fixar naglarna. Mina fuuula naglar som är skit korta och blä menmen.. Ska väl smsa honom nu så han inte tror att jag har glömt bort honom :) puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: