fuckingems - it's all about me

Sleepless night

Kategori: Allt och lite till

Nu är klockan 06:04 och jag har inte sovit någonting än. Gick och la mig i sängen och kollade på tv i hopp om att bli trött och kunna sova men det gick inte så jag gick upp igen och satte mig vid datorn och pratade med Daniel och Linda en stund. Jag ska försöka vara vaken hela dagen och sedan sova ikväll vid 10-11 tiden så att jag vänder tillbaka dygnet för jag hatar verkligen när man vill sova och så kan man inte...

Vi får se om jag klarar det, än så länge så är jag inte speciellt trött i alla fall men det lär väl komma senare idag. Jag har åtminstonde lite saker att göra som kanske fördriver tiden lite, måste städa mitt rum och sen kanske jag ska dra och sola solarium fast det är bara ifall mamma kan ge mig 50 kronor *hoppas*

Har ni sovit gott inatt?


Kommentarer


Kommentera inlägget här: