fuckingems - it's all about me

Spännande..

Kategori: Allt och lite till

Desperate housewives var riktigt spännande faktiskt, jag orkar inte skriva vad som hände i avsnittet och så men ni som såg det vet säkert vad jag menar. Längtar tills nästa tisdag då man får veta vad som hände med Edie, tror ni att hon dog?

Nu ska jag fortsätta läsa alla blogginlägg på bloglovin, jag läste aldrig klart dom för jag kom på att jag skulle gå till filmkedjan och handla en liten cola innan desperate housewives började. Lägg gärna till mig där om ni vill! De skulle göra mig glad :)

Kommentarer

  • Patrik säger:

    är den serien bra? jag kollar inte så mycket på tv haha=)

    2009-05-12 | 22:21:36
    Bloggadress: http://jagputte.blogg.se/
  • olivia säger:

    gud ja! hade hjärtat i halsgropen sista minuterna.. Och det sista som hände hade man ju aaaldrig trott :o ? Inte att hon skulle få en stöt :o..

    2009-05-12 | 22:22:04
    Bloggadress: http://oliviaeklovs.blogg.se/

Kommentera inlägget här: