fuckingems - it's all about me

Städa åt mamma

Kategori: Allt och lite till

Jag har varit med Mickis hela dagen, det är därför som jag inte har uppdaterat något. Vi har inte gjort så mycket, läst bloggar och kollat på gamla bilder, tagit lite bilder och snackat.

Mamma ringde mig nyss och sa att hon snart ska åka hem från sjukhuset så jag ska ta och diska i köket och städa lite. Känns lite taskigt att låta mamma göra det nu när min syster ligger på sjukhus och mamma är ganska nere och ledsen. Man måste ju vara lite snäll och hjälpa till hemma ibland. Pratade faktiskt med min syster idag och hon hade ätit rulltårta och druckit te, gissa om jag blev avundsjuk? Jag vill också ha rulltårta hihi

Cool_tjej_91 (Mickis)


Haha bjuder på den! Vafan gör jag?!


Hehehe!


Sen visade Mickis sina "muskler"


Då ville jag också visa "musklerna"

Kommentarer

  • Patrik säger:

    härliga bilder =D

    Rulltårta är jättegott =D

    2009-05-21 | 18:20:45
    Bloggadress: http://jagputte.blogg.se/

Kommentera inlägget här: