fuckingems - it's all about me

Tappat lusten

Kategori: Allt och lite till

Anledningen till varför jag inte bloggar speciellt bra idag är för att jag verkligen inte har någon lust. Det känns inte som att jag har någonting att skriva och känns som inläggen blir tråkiga. Jag har tänkt lite på att sluta blogga ett tag men samtidigt så har bloggen blivit som ett beroende och jag skulle sakna den om jag slutade så därför kom jag fram till att jag inte tänker sluta. Däremot kanske det blir mindre uppdateringar ifall jag inte har någonting att skriva om. Idag har jag visserligen varit lite deppig och trött på grund av det tråkiga vädret så därför har jag inte haft speciellt stor lust med någonting.

Har ni några tips på vad man kan skriva om? Det kanske finns någonting ni vill veta om mig? Har ni några frågor? I så fall, fråga på för jag behöver verkligen det nu och sen så vore det jättekul om ni ville veta något om mig eller har någon fråga :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: