fuckingems - it's all about me

Torsdag

Kategori: Allt och lite till

Idag är det torsdag, men det visste ni väl redan. Jag blev väckt av Anna klockan 1 som typ har bestämt sig för att ringa och väcka mig varje dag för att jag sover så länge. Hon skulle till något ställe och prata med någon så jag pratade med henne en stund och sen gick jag och duschade, sen pratade jag med henne igen medans jag gick och handlade cola.

Nu sitter jag här och lyssnar på Kent och funderar på vad jag ska äta. Jag vill göra ungspannkaka men jag vet inte riktigt hur man gör de så jag ska be mamma ringa och så ska jag fråga henne hur man gör och om det finns saker hemma till att göra de.

Kommentarer

  • MARILENA säger:

    Hehe ja men de har du rätt i :/ Hahah aa skit svårt de ser fan ut som att jag typ har bajsat på mig slutet av kvällen haha :D



    Varsågod.

    2009-05-14 | 16:39:09
    Bloggadress: http://marilena.blogg.se/
  • Anonym säger:

    hehe nae precis :) snygg headern blev!



    något planerat till helgen? :)

    2009-05-14 | 16:53:15
    Bloggadress: http://honheteremelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här: