fuckingems - it's all about me

Undrar vad som har hänt

Kategori: Allt och lite till

Såg blåljus på min vägg så kollade jag bak för jag trodde det var en polisbil men så visade det sig att det var en brandbil, sen gick det ungefär 2 sekunder så kommer det en ambulans också. Då gick jag och mamma ut och kollade vad som hade hänt för vi trodde det brann eller något så går den några minuter så kommer det en akutbil också. Det var någon som hade ramlat eller något i någon port borta vid lekparken.

Känns alltid lite dumt att stå och kolla på när dom håller på med sånt där. Jag menar.. om man tänker att det var än själv som hade ramlat ihop och ambulansen kommer för att hämta en och så står det massor folk utanför porten och glor. Skulle nog inte kännas så jättebra, fast jag stod inte utanför porten. Stod uppe på bilvägen så det var inte ens nära där ambulansen och de stod. Men undrar vad som har hänt och hoppas personen mår bra :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: