fuckingems - it's all about me

Vem fan är du?!

Kategori: Allt och lite till

Blir så jävla sur, det är någon kille som säger att han heter Patrik Christofferson som ringer mig hela tiden på dolt nummer. Han ringde mig för en stund sedan och då satte jag högtalare och bad Michaela prata och han vet tydligen vem hon är också. Jag antar att det är någon liten skit som inte har något liv som sitter och tycker att han är jätterolig för att han ringer och driver med oss. Från och med nu tänker jag sluta svara på dolt nummer, vilket kommer bli ganska svårt för mamma ringer med dolt nummer och Tom ringer också med dolt nummer men får väl be honom smsa mig innan så jag vet att han ska ringa.

Se hur jävla kul du får nu lilla PATRIK när jag slutar svara? Idiot

Samtalet lät ungefär såhär:
Han - Heter du Mickis och bor i skarpnäck?
Mickis - Hur vet du att jag heter de?
Han - Men gör du de?
Mickis - Men säg vem du är
Han - Har du sätt en snopp?

Asså? Hej-jag-är-omogen

Kommentarer

  • Jack Sparrow säger:

    Har du sett en snopp,.eh,jaha,.du skulle ha frågat honom om han har hittat en där nere någonstans,.mycket tveksamt skulle jag vilja påstå. Ha det bra.

    2009-05-08 | 19:04:01
    Bloggadress: http://thepirateway.blogg.se/
  • korven säger:

    HAHAH :D Frågan är om du har sett en? :O ;D

    2009-05-08 | 22:06:36
    Bloggadress: http://enlitenkorv.blogg.se/

Kommentera inlägget här: