fuckingems - it's all about me

I'm so tierd

Kategori:

Var ju i Södertälje hos en privatläkare idag. Dom kollade lite på mina fingrar, armbågar och sen hårbotten och sen fick jag någon salva som jag skulle hämta ut från apoteket. Man skulle smörja på den varje kväll eller något sånt, kul att behöva tvätta håret varenda jävla dag då. Hur ska jag orka? haha..

Efter vi hade varit hos den där läkaren så skulle mamma lämna tillbaka en jacka på stadium. Så vi fick gå omkring där i en timme. Jag ville ha något att äta så vi gick omkring och letade efter något att äta. Inte ett skit var öppet så det fick bli ett café, jag åt en kycklingmacka. Sen öppnade i alla fall stadium och så gick vi in och lämnade tillbaka jackan och sen åkte vi hem. Gick och la mig i sängen direkt och nu har jag sovit ungefär två timmar och är fortfarande hur trött som helst!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: