fuckingems - it's all about me

Baby bash feat t-pain - Cyclone

Kategori:



Hej snyggingar.
Gårdagen var helt okej, jag och Michaela spenderade några timmar tillsammans med Robin och Freddie och deras kompis som jag tyvärr inte vet hur man stavar hans namn. Vi kollade i någon skolkatalog från Tumba gymnasium, det var kul. Sen gick jag och Michaela hem till mig och kollade på Stjärnor på is och åt sjukt goda chips. Sen gick vi och la oss och sov. Mickis sov hos mig som hon inte gjort på typ 100 år, det var kul men hon höll nästan på att putta ut mig ur sängen på natten och det var mindre kul, jag hade jävligt liten plats att ligga på om man säger så. Sen tillslut så flyttade hon på sig så då passade jag på att lägga mig bättre. Din fis!!!

Nu ska jag i alla fall gå och ta en dusch, färga ögonbrynen lite. Sen äre Ensam mamma söker som gäller. Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: