fuckingems - it's all about me

Såhär ser jag ut idag

Kategori:



Halsduk från HM
Mörkblå jeans från JC
Vit t-shirt och svart kofta från HM


Jag ska åka och möta Michaela i stan om sisådär 3 timmar så jag måste ta tag i mitt rum nu. Det är så jävla stökigt och jag börjar tycka det är irriterande när det ligger saker överallt på golvet. Min kanin har dessutom fått sin äckliga diarré igen märkte jag när jag tog upp henne ur buren och satte henne i min säng. Det är så äckligt, får nog ta henne till veterinären.

Provade mitt nya smink idag också. Det är skit bra men känns lite ovant att ha en foundation som typ inte syns när man lägger på den. Min förra foundation blev det skillnad när man la på den men antar att det bara är bra att de inte syns mycket skillnad för de ska det ju egentligen inte göra. Är riktigt nöjd med det jag köpte!

Aja, jag måste sätta igång här nu. Ni får se bild på det jag köpte när jag kommer hem från stan, vi ska fika också :) Ska bli trevligt!

Puss på er!

Kommentarer

  • Thommy säger:

    Värsta söt :D

    2008-12-03 | 17:06:27

Kommentera inlägget här: