fuckingems - it's all about me

Blev utmanad

Kategori: Allt och lite till

Blev utmanad av: http://mathildajohanzzon.blogg.se

Vilken mat äter du ofta?
Haha jag vet faktiskt inte, jag äter typ olika hela tiden..

När du är på kalas, är du den som sitter, eller hjälper du till med att duka av?
Haha den som sitter, om ingen ber om hjälp så hjälper jag inte till hihi ;)

Vart sitter du helst när du bloggar?
Jag har ingen bärbar dator så jag kan inte sitta någon annanstans än där jag sitter nu men som tur är min stol skön fast den håller på att gå sönder... haha

Köper du trisslotter ofta?
Haha nej, jag köper aldrig sånt ;p

Vilken stad eller land har varit din bästa semester?
Haha.. jag vet fan inte.. brukar inte dra på semester så ofta, det var typ as längesen jag gjorde det.. lite tråkigt faktiskt men whatever

Vilken TV kanal tittar du mest på?
3:an tror jag, haha

Jag utmanar:
deadkidwalking.blogg.se
michaelagustavsson.blogg.se
ddisconnected.blogg.se

Kommentarer


Kommentera inlägget här: