fuckingems - it's all about me

Dark water

Kategori: Allt och lite till

Nu har jag sätt på filmen, såg Dark Water för er som inte vet. Jag tycker att den är så sorglig på något sätt, i slutet när Natasha (ett spöke i filmen) försöker dränka Ceci (dottern till mamman i filmen) och så säger mamman "ta mig istället" och sen kommer det massor vatten och så dör hon. Fick typ tårar i ögonen av det eller blev i alla fall gråtfärdig.

Någon mer än jag som såg den filmen?
Tycker ni den är bra/dålig?



Jag ska prata lite med Emil nu och sen ska jag nog gå och lägga mig i sängen, kanske ringa honom och prata lite innan jag somnar. Imorgon tänkte jag åka till pappas affär och hälsa på för det var så jävla längesen jag träffade honom men jag glömde gå ner till bankomaten som jag hade tänkt göra innan Mickis skulle till hennes pojkvän, tänkte fråga om hon och jag kunde gå men det glömde jag som sagt bort så vet inte om jag kan åka dit nu för har inga pengar. Men om jag inte kan det imorgon så ska jag göra det på måndag för då är mamma ledig.

Kommentarer

  • Katja säger:

    Hellu, morn..

    Har sett den, men kommer inte ihåg vad jag tyckte om den.. hih..

    Nopp snusar inte.. eller jag när det blir mkt kan jag ta en snus.. men annars inte..

    Händer idag då?

    Sj ska jag iväg å jobba ny.. cykla iväg..

    Kram!!!!!

    2009-04-12 | 06:21:50
    Bloggadress: http://smultronduvan.blogg.se/
  • michaela säger:

    ja hohoh

    2009-04-12 | 10:36:56
    Bloggadress: http://michaelagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: