fuckingems - it's all about me

Det blev ingen grillning

Kategori: Allt och lite till

Jag och Mickis sket i att grilla för det var så jävla kallt ute och vi höll på att frysa ihjäl. Men vi har krökat lite med några vänner i alla fall, det var nice. Dom är ute just nu och gör någonting, vet inte riktigt vad men dom skulle i alla fall komma tillbaka en stund. Jag börjar bli så jävla trött så jag lär väl typ somna eller något men då får dom väl väcka mig haha.

Jag och Mickis var lite elaka mot den ena killen, han är några år yngre än oss hehe, vi har mobbat honom hela kvällen (a) taskigt va? ;) hehe. Gud va tråkigt inlägg det här blev men jag har typ ingenting att säga mer än att jag är trött och att jag fryser och sen är jag hungrig också. Japp.. det var väl allt, skriver kanske senare eller så hörs vi imorgon :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: