fuckingems - it's all about me

Trött och seg

Kategori: Allt och lite till

Känner mig lite trött och seg idag, orkar inte göra så mycket. Men jag var faktiskt snäll och diskade allt i köket så att man slipper höra mamma klaga på att ingen gör något här hemma när hon kommer hem. Jag är rätt lat av mig det kan jag erkänna. Efter jag hade diskat så la jag alla handdukar som fanns på mitt golv i tvätten och sen slängde jag alla kläder i sängen bara och sen la jag faktiskt på allt, haha. Kände mig så jävla trött, skulle ta kort på Holly som på något konstigt sätt lyckades hoppa upp i sängen från golvet? Förstår inte, den där kaninen är knasig alltså :) Men hon hoppade ner i buren när jag la mig i sängen, värsta dissen haha. Så kramades med min nalle BÖRJE istället :D hehe..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: