fuckingems - it's all about me

Mätt och belåten

Kategori: Allt och lite till

I'm very, very mätt just nu. Nästan sådär äckligt mätt. Jag åt två STORA portioner med köttfärsås och spagetti. Men det behövdes för jag har gått utan mat en hel dag, eller sen igår faktiskt.

Just nu sitter jag och värmer mig i täcket, går dock inte så bra. Jag ska gå och lägga mig i sängen och värma mig framför tv:n med mina tre godisar. Och hoppas på ett trevligt sms fast jag får aldrig trevliga sms längre. Bara onödiga och töntiga från en viss person.

Dom sms:en brukar låta såhär: "Åh baby, undrar hur du ser ut nu"
Orkar inte ens svara...


Sen vill jag bara säga att jag är ledsen för att det inte är så mycket bilder på bloggen just nu eftersom någon fattiglapp var tvungen att sno min kamera. Inte råd med egna saker eller? Men jag ska fixa ny kamera så fort lönen har kommit, då får ni se en miljon bilder jag lovar!

Kommentarer

  • TurboFullis ;) säger:

    Jobbigt med sms hörrö :P

    2009-02-08 | 17:06:47

Kommentera inlägget här: