fuckingems - it's all about me

Städat

Kategori: Allt och lite till

Då har man städat i hela rummet och kollat på Du är vad du äter. Jag känner mig duktig! Och imorgon om jag orkar ska jag gå ner till min mosters affär och be om lite galgar (stavas det så?) så att jag kan hänga upp mer kläder. Jag skulle vilja ha alla kläder upphängda istället för att dom ligger i lådan, tyvärr finns det ju inte så mycket plats i min "klädkammare" som många kallar det så det skulle nog inte gå att hänga upp allt, men mycket har jag hängt upp! Alla kläder som jag inte använder fick ligga i lådan och det jag använder fick hänga på en galge.

Klockan 22:00 börjar Dolt under ytan på 3:an för er som vill veta. Jag tror att jag ska se den. Har sätt den ganska många gånger men jag älskar skräckfilmer så när det är skräckfilm på tv så vill jag alltid kolla. Vad gillar ni för filmer/genrer?



Ja.. ni ser ju vilken bild som är före och vilken som är efter ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: