fuckingems - it's all about me

Är lite smått irriterad..

Kategori: Allt och lite till

Hejsan svejsan. Jag är lite smått irriterad på en person. En person som borde stå mig ganska nära kan man tycka. Och som borde höra av sig lite oftare. Det känns ju lite smått tråkigt att jag inte får någon 18 års present av den personen. Visst, man dör inte för att man inte får någon present men med tanke på vad den personen är till mig så borde jag ju få en. Men nog om det!

Jag har nyss hjälpt mamma med lite saker på min systers dator och innan det så såg jag på Andra avenyn. Brukar ni kolla på Andra avenyn? Jag ska i alla fall strax gå och ta en dusch och sen ska jag faktiskt gå och lägga mig. Det ska bli så skönt, gick upp klockan 8 imorse. Så nu säger jag god natt, vi hörs imorgon!







Dagens låt: Darin zanyar - Sail the ocean

Kommentarer


Kommentera inlägget här: