fuckingems - it's all about me

Irriterad

Kategori: Allt och lite till

Hejhej.

Inte uppdaterat ett skit på hela dagen. Men har verkligen inte orkat. Gick och la mig klockan 8 på morgonen igår och blev väckt av Michaela vid 11. Det första hon säger är "hallå, klockan är 2.. ska vi inte gå snart?" och jag ba "VA?!" men som tur så lurades hon bara!

Kom i alla fall på någon minut efter hon hade ringt mig att det brann i ett parkeringshus hus igår och jag ville se hur det såg ut idag, så smsade henne och slängde på mig lite kläder och satte upp håret sen drog jag ut. Man såg att det hade brunnit där men tycker ändå inte det var så mycket. Synd om dom som hade sina bilar där inne dock..

Jag och Mickis drog i alla fall hem till mig. Tog väskan, packade ner två handdukar, lite tidningar och en flaska med vatten i och sen drog vi ner till mölle och där låg vi och solade i några timmar. Varken jag eller Mickis hade ätit något på hela dagen så vid 3 tiden blev vi skit hungriga och gick hem.

Sen har vi väl inte gjort sådär jättemycket egentligen. Druckit vin, ätit glass, varit lite busiga, gått på promenad, lagat mat och kollat på tv. En tråkig sak har hänt också. Jävligt tråkig sak, min kamerasladd eller det kan likagärna vara kameran.. något av det har i alla fall gått sönder och därför går det inte att få in några bilder på datorn just nu. Jag ska åka till nacka forum eller heron city på fredag och ta med mig kameran och sladden. Hoppas dom kan hjälpa mig med de där, vill ju inte behöva köpa en ny kamera igen...


En liten mobilbild, ville bara visa att jag har blivit brun idag! Och imorgon ska jag bli mer brun!

Kommentarer

  • Saga säger:

    Oj, vad brun och fin du har blivit :)



    Brunnit inne i ett parkeringsgarage ... Hm ...

    2009-06-25 | 11:16:26
    Bloggadress: http://tmewii.blogg.se/

Kommentera inlägget här: